Juha Siitosen matkapaivakirja, paiva8

Moderator: Maza

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Juha Siitosen matkapaivakirja, paiva8

Postby Maza » 16.9.2010 16:07:52

Kahdeksantena paivana otimme joukkueen sisaisen kilpailun siita ketka menevat veteen kisassa. Ajoimme veneilla Susakin saaren etelarannalle ja sovimme parin tunnin kisa-ajan. Kolme eniten kalaa saanutta paasevat siis MM-kisoihin heti ensimmaisena kisapaivana. Neljanneksi tullut menee veteen toisena kisapaivana korvaten ensimmaisen paivan heikommoin menestyneen. Paikka oli loistava, kalaa liikkui paljon ja aivan hulppeat vedenalaiset nakymat. Kalat olivat super varovaisia, ja joka dyykilla oli jonkinlaista pelia paalla, mutta saalista ei kohdalleni kuitenkaan alkanut irrota. Dyykki kulki paremmin kuin koskaan. Ammuin naata sargon 30m syvyydessa ja nuoli jai kiinni seinamaan. Parin irroitusyrityksen jalkeen totesin tilanteen ja dyykkasin alas katkaisemaan siiman. Nuoli jai kaloineen sinne, mutta ei tassa hengella kuitenkaan ole tarkoitus leikkia. Kimi ja Tapsa saivat kalaa,muiden jaadessa ilman joten joukkuepaikat jaettiin mun Peten ja Pertsan osalta rankingpisteiden mukaan. Joukkueeksi siis muodostui Kimi, Tapsa ja Pete. Itse olen varamies ja menen veteen toisena kisapaivana. Pertsa on joukkueemme kapteeni ja Kimin veneessa avustajana kisan aikana.

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Hyvä Jätkät!

Postby Maza » 16.9.2010 16:52:50

Olette ihan koneita!

Suomen sukelluskalastjat. Huomioikaa nyt toi homma. Suomessa voi hyvin treenata kahden kymmenen metrin dyykistä normaakin treenisuorituksen. Sitten kun on tarvetta, niin asenteella ja hyvällä 20 m pohjakunnolla saa helposti hilattua dyykit 30 metriin niin kuin Siitonen. Hyvä Suomi, hyvä Juha!

Maza


Return to “World Championships 2010 - Croatia”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests