Polosub tilaukseen... ehkä kohta.

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

jussian
Posts: 512
Joined: 25.5.2006 14:38:09
Location: lappeen Ranta

Polosub tilaukseen... ehkä kohta.

Postby jussian » 22.3.2012 20:50:41

Noniin.

Pitkällisen arvonnan jälkeen olen päätynyt tilaamaan itselleni Polosubin märkkärin, kun se nyt näyttää olevan tämän hetken "must". =)

Malli on arvonnassa. Tiedän, että Maza suosittelee Forza Tre:tä, mutta itseäni kiehtoo kangaspäällysteinen malli koska nykyinen kangaspäällysteinen pukuni on palvellut hämmästyttävät kymmenen vuotta. Tiedän kankaan haitat, mutta olen valmis kestämään ne. Kysyn kuitenkin silti. Mitä mallia suosittelet ja miksi?

Muutenkin kaikki kokemukset Polon puvuista otetaan mielihyvin vastaan. Mitä lisävarusteita kannattaa ottaa, mitkä ei ole niin hyviä. Siis kiinnitys (perus sammakko?), suojat, lataussuoja... jne. muuta mitä?

Antakaa siis perusteet sille, että voin tilauksen laitettuani uskoa tehneeni itselle sen parhaan ratkaisun. Puvun on kuitenkin tarkoitus palvella kaltaistani rantakalastajaa toivottavasti pitkään.

Aijjoo.. 7mm puvun ajattelin tilata, että pärjään sillä koko kauden. Nykyinen pukuni on 6,5mm ja niin lämmin ei ole ollut että olisin kokenut sen hankalaksi. Tästäkin toki kommentteja otetaan vastaan.

Ja jos joku on ajatellut lähiaikoina tehdä saman operaation, voidaan yhdistää voimat ja tilata yhdessä.

Jussi

User avatar
Grouper
Posts: 3
Joined: 13.7.2011 20:03:36

Postby Grouper » 22.3.2012 23:33:31

Moi,

Voisin foorumineitsyyteni asian tiimoilta menettää kun asia on itsellekin ajankohtainen: Allekirjoittaneelle saapui Polosubin kangaspintainen 7mm puku n17 kuosilla n. viikko sitten. Hintaa itse tuotteelle tuli n.300e.

Ensifiilis tosi laadukas, siistiä saumaa sisältä ja ulkoa, erittäin hieno camokuosi. Mitat tiukat, mutta sopivat.

No, pukua tarkemmin tutkittaessa selvis seuraavat viat: latausvahvike/logo kierossa aika reilusti, pari tikkauksen päätä viimeistelemättä/päättelemättä, eli langanpäät selvästi irti, ja sauma oli jo lähtenyt aukeamaan. Housuosan haaroissa, osassa jossa 3 neopreenin kulmat kohtaa, pieni reikä liimauksessa. Pieni, mutta reikä kuitenkin.

Eli ei ehkä ihan ideaali aloitus asiakassuhteelle. Pikkuvikoja, mutta uudessa käsintehdyssä mittatilauspuvussa... :shock: Puvun korjaaminen ennen ensimmäistäkään käyttökertaa ei periaatteessa houkuttele, joten:

Ilmaisin pettymykseni kuvien kera Polosubille. Asia ymmärrettiin oikein hyvin, ja myönnettiin että jossain on menty vikaan. Lupasivat lähettää uuden takin 7 päivän sisään, omalla kustannuksellaan tietenkin. Ihan suoraselkäistä toimintaa.

Asiakaspalveluasenne tuntuu olevan kohdillaan, varmastihan näitä sattuu kaikille valmistajille, eroa tulee siinä miten ne ongelmatilanteet hoidetaan.

Ja kuten mainittua, laatu noita mainittuja juttuja lukuunottamatta vaikuttaa todella hyvältä. Giulianon puheista päätellen kyseisen puvun valmistuksessa vaan oli ollut joitakin ongelmia... :-D
Olettaen että posti ei kuljeta uutta maanantaikappaletta mukanaan, uskallan kyllä suositella Polosubin pukua, kaikesta huolimatta.

Timo

User avatar
Tupla_hoo
Posts: 50
Joined: 9.11.2008 13:55:46

Postby Tupla_hoo » 26.3.2012 10:29:34

Jussi,

Voisin tulla mukaan kimppatilaukseen. Joni K. on ilmeisesti myös tilaamassa. Laitoin PM jos yhteistilaus kiinnostaa. Onko muita?

jusbru
Posts: 36
Joined: 19.2.2012 23:53:29
Location: Helsinki

Postby jusbru » 26.3.2012 20:31:51

Mä oon miettiny polosubin tilausta, ku ei näytä löytyvän käytettyä hyllypukua. Mutta sanokaapa: Oon alottelija, ja todennäkösesti musta ei himosnorklailijaa tuu. Aion käydä ehkä suunnilleen kerran viikossa tai parissa kevät-ja syysaikana, ja kesällä ehkä 2-3 kertaa viikossa. Kannattaako mun ostaa nyt sitten tällanen hifipuku?

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

KYLLÄ:::

Postby Maza » 27.3.2012 14:10:36

Ei nää mitään hifi pukuja oo, ihan klassisa pukuja
+ suomessa tarvii hyvän puvun, muuten ei tuu mittään...

Tsemppiä. T Matti

jusbru
Posts: 36
Joined: 19.2.2012 23:53:29
Location: Helsinki

Postby jusbru » 29.3.2012 17:04:09

no sitte.

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

JES!!!

Postby Maza » 29.3.2012 18:56:29

Sain just itse tilaamani POLO SUBIN 8, 5 mm yläosa...Vaikutti tsoi hyvältä...Ei enää HYPOTERMIAA Dödiksessä?

T Maza

pete
Posts: 314
Joined: 27.10.2005 16:15:03
Location: suur-salo

8,5mm

Postby pete » 30.3.2012 16:04:53

hyvä maza liityit sitten veteraanisarjaan hah :wink: ei pitäs kylmä tulla!!

jusbru
Posts: 36
Joined: 19.2.2012 23:53:29
Location: Helsinki

Ryhmätilaus

Postby jusbru » 1.4.2012 15:56:48

Noniin, voisin siis tilata porukassa. Laitoin jo pm:miä jollekin. Asun vaan nyt Vaasassa, joten häviääkö kimppatilauksesta saatu rahahyöty puvun kuljetukseen/lähetykseen Suomen sisällä?

jussian
Posts: 512
Joined: 25.5.2006 14:38:09
Location: lappeen Ranta

Postby jussian » 1.4.2012 20:10:55

Epäilen vahvasti, että erinomaisen hyvin itsensä hinnoitellut Itella tekee tilaamisesta kimpassa kovin kannattamatonta jos paketin jyvittäminen Suomessa joudutaan tekemään ko. firmaan tukeutuen.

User avatar
Tupla_hoo
Posts: 50
Joined: 9.11.2008 13:55:46

Postby Tupla_hoo » 1.4.2012 20:32:09

Tällä hetkellä kimpassa?:

Minä (Salo)*
Jonkka (stadi)*
jusbru (vaasa)*
Levonen? (rauma)
Jussian? (lappeenranta?)
lintsi? (sijainti?)

*merkityiltä löytyy yhteistiedot. Muut voisivat laittaa @-osoitteen yv:nä. Suomessa noita tuskin kannattaa ryhtyä postittamaan. Ihmiset liikkuu, tavarat siinä sivussa.

#112

Taimentaja
Posts: 2
Joined: 20.3.2012 2:18:43

Postby Taimentaja » 2.4.2012 0:03:52

Tupla_hoo wrote:Tällä hetkellä kimpassa?:

Minä (Salo)*
Jonkka (stadi)*
jusbru (vaasa)*
Levonen? (rauma)
Jussian? (lappeenranta?)
lintsi? (sijainti?)

*merkityiltä löytyy yhteistiedot. Muut voisivat laittaa @-osoitteen yv:nä. Suomessa noita tuskin kannattaa ryhtyä postittamaan. Ihmiset liikkuu, tavarat siinä sivussa.

#112


Mä tuun kimppaan myös, Tupla_hoo:lle laitoin aiemmin yv:ä. Listaan siis:

Taimentaja (Espoo)

User avatar
laban
Posts: 90
Joined: 25.7.2009 13:27:09
Location: vaasa

Postby laban » 2.4.2012 0:21:17

Onko jollain mitään käryä paljonko ne postikulut sitten on tuolta italiasta?

Ite olen kans vaasasta ja oisin mahdollisesti kiinnostunut pukutilauksesta. Jengiä vaasasta tulee ku sieniä sateella, toivottavasti näkyy kans ens kesän kvarken kisoissa paikalliset!!

User avatar
Olmi N.
Posts: 43
Joined: 26.6.2010 1:01:35
Location: Lällijärvi (jäässä)

Postby Olmi N. » 2.4.2012 21:17:21

Moro.
Postikulut kolomeviikkoa sitten nelekytäkaks euroa.
Sen ei tarvi olla iso vika, kun se on korvien välissä.


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests