Portugalin kisoista muutama läppä.

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Portugalin kisoista muutama läppä.

Postby Maza » 27.5.2015 15:13:48

Yo...

Taas kerran tapahtu se mikä tapahtu meille omisa kisoissa. Olosuhteet olivat tosi vaikeat ja paikalliset eivät pystyneet mukautumaan yllättäen vaihtuviin olosuhteisiin. Eli Portugalissa oli kova pohjoistuuli ja Peniksen niemeen iski järkyttävät aallot. Niemen eteläpuoli oli kuitenkin suojassa ja siellä oli loistava näkyvyys. Lähes kaikki lähti samantien sinne ampumaan lisoja-salpoja ja sargoja.

Päätin kuitenkin ( niin kuin usein muutenkin ) lähteä kokeileman jos pystyis kuitenkin hurjissa 4 metrin aalloissa kalastamaan. Yritin eka noin 500 metriä rannasta ja sainkin ekana tuntina yhden huulikalan. Mutta keli oli liian kova. Rui Torres ja Andre Dominges oli kans siellä tyrkypuolella mutta ne luovutti tunnin jälkeen ja meni kans tyynen puolelle.

Mä kuitenkin tiesin, että ei ollut periodia eli sitä energia joka iskeytyy rantaan, joten syvällä vesi vois olla paikallaan. Etin kiviä noon kilsan rannasta ja mulla oli siellä yksi iso jalkapallonkentän kokonen 18-22 metrin matalikko. Ulkona oli hurjat aallot mutta ne ei vaikeuttanut suekllusta. Ja jes, kun menin pohjaan niin 15 metrin jälkeen vesi kirkastui ja pohjassa oli 4-5 metrin näkyvyys. Väijyin siellä ja uiskentelin pohjassa. Sain huulikaloja ja pari SEA BASSIA ui saatana ja ammuin heti päähän.....JES. Sit olin 4 tunnin jälkeen aivan poikki ja venekuski viisaasti sano, et nyt vikaks 45 minuutiksi rantaan, siis tyynen puolelle. JES sain sieltä vielä yhden Lisan ja Salpan....ELI YHTENSÄ 6 eri kalalajia, ja siitä helvetinmoiset bonarit.....

Lisa
Salpa
Zargo
Sea Bass
Huulikala, kaks eri lajia

SE oli sitten siinä. Hyvä meinki hyvää duunia ja kerrankin natsas toi mun kreisi staili......Kiitos t MÄ

-mikko-
Posts: 65
Joined: 8.8.2011 15:28:48
Location: Helsinki

Postby -mikko- » 27.5.2015 20:27:55

Kosmisen hieno saavutus! Kova suoritus mennä voittamaan skaba "vierailla" vesillä. Hienoa työtä koko porukalta, kun edustitte Suomea siellä ja aivan mahtava homma Mazalta napata voitto kotiin!


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 137 guests