Märkkärin peseminen

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

-mikko-
Posts: 65
Joined: 8.8.2011 15:28:48
Location: Helsinki

Märkkärin peseminen

Postby -mikko- » 1.3.2016 19:29:37

Haeskelen tietoa, miten vapaasukellus märkkärin vois pestä? Uskaltaako heittää koneeseen? Oon pari kertaa pessyt sen käsin laimealla saippuliuoksella, mutta tulos ei oo ollut häävi. Kysyin valmistajaltakin, mutta kielimuuri esti tehokkaasti utelun, vaikka uuden puvun ois kyllä saannut tilattua;) Kyseessä siis nylon ulkointainen puku, jossa open cell sisusta.

User avatar
onnitus
Posts: 246
Joined: 16.6.2012 11:31:01
Location: Somero

Postby onnitus » 2.3.2016 6:25:08

Moi Mikko.

Minä olen pessyt sukelluskalastus märkkäriä pesukoneessa toiminnolla Big items, 30-40*C ja missään nimessä ei linkousta. Joku aavistuksen hellävaraisempi pesuaine on parempi.
Jos koneessa ei tuollaista toimintoa niin ei hätää muutkin käy kunhan muistaa ottaa linkouksen pois päältä.
Kyllä kait vapaasukellus märkkärinkin täytyy pesua kestää.

Kauden lopuksi olen pessyt puvun kerran oikein päin ja sitten kääntänyt puvun sisä puoli ulospäin jolloin puku tulee tiptop puhtaaksi ja hyvä laittaa talvi säilöön roikkumaan pimeään ja viileään.

-mikko-
Posts: 65
Joined: 8.8.2011 15:28:48
Location: Helsinki

Postby -mikko- » 2.3.2016 18:57:29

Kiitos vinkeistä, tänään lähtee hylkeen nahka konepesuun;) Nähtäväksi jää miten fisut suhtautuu astetta freeseimpiin ödööreihin, kotiväki kiittää ainakin;)


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 82 guests