Sukelluskalastus vehkeet ulkomaan reissuihin!!

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Sukelluskalastus vehkeet ulkomaan reissuihin!!

Postby Maza » 3.3.2006 2:26:14

Tiedostusta posselle, joka reissaa ulkomailla. Itse oon nyt Mexicossa Karibian meren puolella. Olen hienot varusteitani tallaisille kuukauden seikkailu reissuille jo pari vuotta. Nyt kerron ihan suoraan mika on homman nimi, niin ei tarvii muitten hieroo niin kauan kunnon vehkeita.

Marean 3 mm Apnea Pro puku, musta measure made. Ihan kingi. Kun on kuumis vesissa monta tuntii on perhanan hyva etta puku on mittatilauspuku. Kaikki hiekat ja meduusat ei pyori ihoa vasten kun siella ei vesi liiku. Tietenkin, joku toinen color vois olla parempi, ettei aurinko niin kuumota selkaan, mutta tarkeinta, etta puku on kovaa tekoa. Ite oon laittanut siihen marean pukuun Omerista sen klipsin kun se tarra systeemi ei pida.

Kunnon lasikuitu rapylat, joita ei tarvii varoa ja niit voi heitella ihan rauhassa ja ne pysyy ehjina.

Ja sitten niihin fucken pyssyihin. Meitsil on kokeillu kaikkee. Naihin, reissuihin on aivan taydelliset ne Nurmelta ostetut Rabitechin Apex pyssyt. Ihan perus metalli rungot.
Lennoilla ei mee paskaks ja busseissakin jengi heittelee harppuuna kasseja kun perunoita rauman torilla. Pyssyissa on koko rungon matkan nuolelle se rako, joka on perkeleen hyva, kun pyssysssa on ne narut kumien paassa. Jos kumit ei oo aivan symmetrisesti ladattu, niin nuoli lahtee kuitenkin ihan suoraan. Naru lataus on ihan guru taalla kun ei tuu sormille ja ei lahde soundia kun ampuu. Pyssyjen kelluvuus on aivan loistava ja vaikka ne painaa aika paljon niin ei ole ollut mitaan ongelmia tahtayksessa. Tanaan ammuin 20 kalaa ja vain yhest ohi ja yksi repes.

Ja ne Etela Afrikkalaiset nuolet, jotka on ihan liian raskaita Suomeen niin ihan gurut mestoilla. Koko ajan joudun ampuu kiveen ja isoi kaloja head luihin. Ja nuolelle ei oo kayny mitaan. Myos kunnon paksut nailon systeemit on ihan a ja o.

Itse en kayta poijua harppuunassa kiinni kun en pida stailista ja ei se taal oo mahdollista anyway kun pitaa sukeltaa ihan hirveis luolissa. Joten mulla on Rabitechin kelat jotka on lujaa tekoa kun perkele.

Eli eipa muuta kun pitaa tehda selva eroa kamoille joilla kilpailee Suomessa ja sitten kamoille joilla lahtee tanne sekoilee kunnon mestoille.

Tsemii vaan ja terveisia Meksikosta ja suosittelen kaikille espanjan kielikursseja! T Maza
Last edited by Maza on 4.3.2006 1:46:18, edited 1 time in total.

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Ja viel pari juttuu!

Postby Maza » 4.3.2006 1:44:34

Olikohan se nyt se Pelaj merkkinen puukko jonka ostin kans Nurmelt ni se onn paras henkivakuutus mita on. Se on ihan guru systeemi et se on silla kiristys systeemeilla kiinni nilkassa ja veitsi on terava ku perkele.
Veista pitas aina kayttaa vaan tilanteissa, ei koskaan kalantapos. Idag oli semmoset kalastajan nailonit vedesta, etta 90 prossaa Suomi dyykkareiden veitsista ei olisi purru tohon nailoniin!

Tsemii!


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 355 guests