Halibutmesta!!

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Halibutmesta!!

Postby Maza » 3.1.2018 23:30:16

https://www.youtube.com/watch?v=f0ltbsCCpKU

Tässä Joosen hallibut reissusta. Tää on sama mesta kun Liettuan pojilla. Joten räävitön mesta. Menkää ny joku tonne jos haluatte isoa buttia. Mutta yks iso riittää.+ Varokaa ettei siimat sotkeudu jalkoihin ja älkää ottako kalasta kiinni ennen kuin ihan kuollu. Kun ryhtyy riehumaan ja siinä monta nuolta voi mennä silmät (kalastajan) puhki. T MÄ

User avatar
Leksa
Posts: 266
Joined: 11.4.2006 16:51:38
Location: Helsinki,Suami,Finland
Contact:

Re: Halibutmesta!!

Postby Leksa » 5.1.2018 18:31:37

Joo, näin on! ja yhdessä videossa butti puhko koko fakin kumiveneen! jätkät pääsi muistaakseni nipin napin maihin? vene aivan tyssy! En tiä mutta oon aina ihmetellyt että paiskitaan isoja puolikuolleita kaloja veneeseen missä nuolet kiinni! tukun se alkaa riehuun niin siinä on mikä hyvänsä vene naarmuilla! Hinta laskee varmasti kun on pohja ja kyljet sisältä kuin taistelun jäliltä. Ite en oo vuosiin päässyt kalaan raha hommien takia enkä muutenkaan oo mikään miljoonan tunnin sukelluskalastaja mestari. Mutta hei tänävuonna siihen tulee muutos, päästään kalaan ja uusilla vermeillä! :)

Mutta jos lähtisin halibutti kalaan itse niin tuli mieleen sellanen homma että, tekisin näin. Kepin,putken jne päähän joku kunnon veitsi / rambo puukko kiinni ja seivästäisin aivoihin pohjaan koko butin! Elä pois aivan totaalisesti, koittaisin herätellä tovin sen jälkeen, jos dead niin sitten kiduksista jos onnistuu niin kunnon köysi tai ei hyvä! Pyrstöön kunnon köysi kunnolla kiinni, nuolet pois ja veneeseen. Luulis että noilla eväillä säästyis monelta harmilta! Oletan.
BEUCHAT
Champion du Monde
nro. 166 (alustava varaus)


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 92 guests