SF STORE IS BACK IN BUSINESS!!!

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

SF STORE IS BACK IN BUSINESS!!!

Postby Maza » 28.2.2016 19:41:50

Hei miehet. Suomen paras ( suomi nousuun ) suolauskauppa on taas auki.

sfstore.fi

Ihan kaikki kamat ei ole vielä kaupan sivuilla, joten kysykää Kimmolta lisää.

kimmo.paakki@sfstore.fi

0449877420

JA NYT TUETTE KIMMON KAUPPAA JA OSTATTE SIELTÄ!!!!!

T Maza

hara
Posts: 9
Joined: 29.11.2014 12:40:16

Postby hara » 31.3.2016 15:13:19

Joo-o. Tilasin puvun tuolta. Piti olla uusi, mutta housujen vyötärössä kauheat repeämät, ja molempien lahkeiden suupielissä repeämät. Ihan kuin housuja olisi yritetty kuivana vetää päälle. Kaksi aikaisempaa pukua tilannut suoraan scubastorelta, ja perille ovat tulleet täysin ehjinä.

Mukana tuli kuitenkin liimatuubi joka vissiin tarkoitettu sitä varten, että saan itse alkaa paikkailla repeämiä. Muutama tunti meni repeämien liimaamisessa, ja tänään tarkoitus mennä kokeilemaan "uutta" 7mm pukua.

t. Toistamiseen pettynyt asiakas

User avatar
joonsa
Posts: 90
Joined: 4.3.2014 20:24:29
Location: EP

Postby joonsa » 31.3.2016 20:31:18

hara wrote:Joo-o. Tilasin puvun tuolta. Piti olla uusi, mutta housujen vyötärössä kauheat repeämät, ja molempien lahkeiden suupielissä repeämät. Ihan kuin housuja olisi yritetty kuivana vetää päälle. Kaksi aikaisempaa pukua tilannut suoraan scubastorelta, ja perille ovat tulleet täysin ehjinä.

Mukana tuli kuitenkin liimatuubi joka vissiin tarkoitettu sitä varten, että saan itse alkaa paikkailla repeämiä. Muutama tunti meni repeämien liimaamisessa, ja tänään tarkoitus mennä kokeilemaan "uutta" 7mm pukua.

t. Toistamiseen pettynyt asiakas



Laitoitko reklamaatiota muualle kuin tänne?

hara
Posts: 9
Joined: 29.11.2014 12:40:16

Postby hara » 31.3.2016 21:24:06

joonsa wrote:
hara wrote:Joo-o. Tilasin puvun tuolta. Piti olla uusi, mutta housujen vyötärössä kauheat repeämät, ja molempien lahkeiden suupielissä repeämät. Ihan kuin housuja olisi yritetty kuivana vetää päälle. Kaksi aikaisempaa pukua tilannut suoraan scubastorelta, ja perille ovat tulleet täysin ehjinä.

Mukana tuli kuitenkin liimatuubi joka vissiin tarkoitettu sitä varten, että saan itse alkaa paikkailla repeämiä. Muutama tunti meni repeämien liimaamisessa, ja tänään tarkoitus mennä kokeilemaan "uutta" 7mm pukua.

t. Toistamiseen pettynyt asiakas



Laitoitko reklamaatiota muualle kuin tänne?


Joo, suoraan Kimmolle laitoin sähköpostia kuvien kera (kimmo.paakki@sfstore.fi) heti kun olin saanut viat kuvattua. Piti tännekin kuvat laittaa mutten osaa :\

Sfstoresta ei ole vastausta tullut vielä, eikä varmaan tulekaan. Tietoinen vioista oli, koska laittoi mukaan tuubillisen neopreeniliimaa.

Liimasin sitten tuon, kun ei ole aikaa odotella uutta pukua ja on jo kova hinku päästä veteen ennen kuin menee taas sameaksi täälläpäin.

Hyvää tässä kuitenkin se, että puku on lämmin (Omer 3D Camu 7mm). Melkein 1h pulikoin vedessä naama jäässä. Saaliiksi 1kpl siika, 0.685kg. Cevicheä viikonloppuna, slurps.

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

daavid-goljat

Postby Maza » 31.3.2016 22:08:55

Hienoa, et joku yrittää vielä. Noi maailman isot nettikaupat ei rakenna suomalaista hyvinvointivaltiota ja verotkin menee varmaan jonnekkin Jamaikalle. Siis se 1 % mitä ne niitä maksaa...
Kyl jos mahdolisuutta on ni kannattaa tukea kotimaisia pieniä yrittäjiä, mutta jokane päättää ite.

T Sipilä

User avatar
onnitus
Posts: 246
Joined: 16.6.2012 11:31:01
Location: Somero

Postby onnitus » 1.4.2016 6:04:50

Moikka!

Hvä kun ilmoitit asiasta.
Liiman olen laittanut kaikille puvun tilaajille (ja muillekkin isomman erän tilanneille) kaupan tekijäisinä, eikä sillä ole ollut tarkoitus paikata uutta pukua.
Uskon että vituttaa, varsinkin kun muitakin harmituksia on ollut matkalla. (posti panttasi pukua liedon lajittelukeskuksessa) Ja firman historia on mitä on. Nyt kuitenkin puhaltaa uudet tuulet ja asiat selviää kysymällä.

En ollut postitus hetkellä tietoinen puvussa olleista vioista, jos olisin ollut niin en tietenkään olisi sitä myynyt. Puku ollut varastossa Jannen ajoista lähtien, ilmeisesti joku on sitä sovittanut päälleen tai muuta vastaavaa ja vaurioittanut pukua samalla.

Sopiiko että laitan korvaukseksi uuden puvun tulemaan jahka niitä itselleni varastoon saan?

Kyllä minä kannan vastuun virheistä vaikka ne ei olisikaan minun aiheuttamia, Jo ammatti ylpeys vaatii sitä.
Ja jokaiselle varmasti virheitä sattuu, ihan tahattomiakin sellaisia.
Ja tuo liima tuubi siis on lähtenyt monelle muullekkin automaattisesti mukaan että saa korjailla syntyneitä vaurioita joita varmasti itse kullekkin tulee. (Huom! Ei jo osto hetkellä olemassa olevia vaurioita.)

Terveisin:
Kimmo Paakki
SFStore.fi
0449877420

hara
Posts: 9
Joined: 29.11.2014 12:40:16

Re: daavid-goljat

Postby hara » 1.4.2016 7:47:24

Maza wrote:Hienoa, et joku yrittää vielä. Noi maailman isot nettikaupat ei rakenna suomalaista hyvinvointivaltiota ja verotkin menee varmaan jonnekkin Jamaikalle. Siis se 1 % mitä ne niitä maksaa...
Kyl jos mahdolisuutta on ni kannattaa tukea kotimaisia pieniä yrittäjiä, mutta jokane päättää ite.

T Sipilä


[Muoks] Taisin väärin tulkita Sipilän kommentin [/muoks]
Mua ainakaan ei siinä vaiheessa paljoa kiinnosta mihin verot menee, kun postissa saapuu rikkinäinen tuote. Ja koska edellisen yrittäjän kanssa oli jo niin huonot kokemukset, pelkäsin että sama homma jatkuu nyt uuden yrittäjän kanssa. Pelko osoittautui kuitenkin turhaksi.

Puvun tiimoilta asia on Kimmon kanssa sovittu, ja jatkossakin käytän Kimmon kauppaa, koska rehdisti vastasi mun tekemään reklamaatioon.


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 99 guests